Toimitusehdot ja -hinnat

Cilla’s (y-tunnus 2482081-2) myy verkkokaupan tuotteita Suomessa. Tuotteet toimitetaan mahdollisimman pian, viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Lähetämme sinulle viestiä toimituksen etenemisestä. Toimitus on joko lähimpään postipisteeseen tai kotiin kuljetuksella.

  • Pieni postipaketti 4,20€
  • Postipaketti 8,00€
  • Erikoiskäsiteltävä tuote 14,00€
  • Painava paketti 19,90€
  • Kotiinkuljetus 16,00€
  • Kotiinkuljetus painava paketti 26€

Voit halutessasi myös noutaa lähetyksen Helsingin liikkeestämme osoitteesta: Lönnrotinkatu 39. Olemme avoinna: ma-pe klo 11-18, la klo 11-16. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi. Noudathan lähetyksesi viikon kuluessa ilmoituksesta.

Cilla’s on suomalainen yritys, mihin kuuluu myös kivijalkaliike sekä Cilla’s tuotemerkki. Yrityksen yhteystiedot ovat: RH Cilla’s Lönnrotinkatu 39,00180 Helsinki.

Maksaminen verkkokaupassa

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii ensijaisesti Paytrail Oyj, mutta voit maksaa myös Klarna Checkout –palvelun avulla.

Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Verkkokaupan palautukset ja reklamaatiot

Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Hintamerkintöjen ja tuoteohjeiden tulee olla kiinnitettyinä tuotteisiin. Tuote tulee pakata huolelliseti alkuperäisiin pakkausmateriaaleihin. 

Maksamme palautuksesta aiheutuvat kulut. Lähetämme tilauksen mukana palautuslomakkeen, mutta sinun tulee olla erikseen palautuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme, info@cillas.fi, josta saat lisäohjeet palautusta varten. 

Mahdollisessa reklamaatiotilanteessa pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme: info@cillas.fi tai 0456687454, ma-pe 11-18 ja la 11-16. 

Postista noutamatta jätetyt lähetykset

Veloitamme posti- ja käsittelykuluja 25€ noutamatta jätetyistä lähetyksistä.

Erimielisyystilanteiden ratkaiseminen

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

http://ec.europa.eu/odr

Ota yhteyttä

Lisätietoja tuotteista tai vastauksia kysymyksiisi saat laittamalla meille sähköpostia info@cillas.fi tai soittamalla 0456687454. Autamme sinua mielellämme.

Cilla’s tuotteet löytyvät myös Cilla’s kivijalkakaupasta:

Cilla’s Lönnrotinkatu 39 00180 Helsinki

Avoinna: ma-pe 11-18 ja la 11-16. Tervetuloa!

Asiaskasrekisterin tietosuojaseloste

  1. Rekisterinpitäjä

Nimi                                   RH Cilla´s

Katuosoite                     Lönnrotinkatu 39

Postitoimipaikka        00180 Helsinki

Kotisivu                            www.cillas.fi

  1. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Nimi                                   Cilla Stenbäck

Sähköposti                      cilla@cillas.fi

  1. Rekisterin nimi

RH Cilla´s asiakasrekisteri.

  1. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja oikeusperuste

Henkilötietoja käsitellään:

  • Rekisterinpitäjän, rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan ja rekisteröidyn välisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi
  • Palvelujen myynnissä, markkinoinnissa ja suoramarkkinoinnissa
  • Asiakassuhteiden ylläpitämisessä, hoitamisessa ja kehittämisessä
  • Tilauksien hallinta ja käsittely
  • Rekisteröidyn cillas.fi -palveluun rekisteröitymisen yhteydessä antaman suostumuksen perusteella asiakkuuden hoitamiseen ja mahdollistamiseen.

Tietoja voidaan lisäksi käyttää rekisterinpitäjän muissa omissa rekistereissä sekä oman toiminnan suunnittelu-, tilastointi sekä kehittämistarpeissa. Rekisterissä käsiteltäviä tietoja voidaan käyttää myös profilointiin ja markkinointi-/asiakasviestinnän kohdentamiseen rekisteröityä kiinnostavaksi.

  1. Rekisterin henkilöryhmät sekä tietosisältö

Henkilöryhmät, joiden tietoja voidaan käsitellä ovat rekisterinpitäjään sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevat cillas.fi -palvelun käyttäjät.

Rekisteriin kerätään ja talletetaan rekisteröidystä seuraavat henkilötiedot:

  • etu- ja sukunimi
  • yhteystiedot (mm. osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
  • asiointitiedot
  1. Henkilötietojen säilytysaika

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeen rekisterinpitäjän, rekisteröidyn sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan sopimuksen täytäntöönpanemiseksi ja sopimuksesta mahdollisesti aiheutuvista velvoitteista vastaamiseksi sekä lisäksi rekisteröidyn asiakkuuden hoitamiseksi.

Tiedot poistetaan, kun niiden em. säilytysaika on päättynyt.

  1. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin talletettavat tiedot saadaan rekisterinpitäjän omasta toiminnasta sekä rekisteröidyiltä itseltään mm. rekisteröintien sekä tilaus, maksu- ja palvelutapahtumien yhteydessä. Rekisteriä päivitetään rekisteröidyiltä eri vaiheissa saaduilla tiedoilla.

Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös maksullisista osoiterekistereistä ja muista vastaavista rekistereistä.

  1. Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Asiakkuusrekisteristä voidaan luovuttaa henkilötietoja voimassaolevan lain sallimissa rajoissa rekisterinpitäjän yhteistyökumppaneille sekä asiakassuhteessa oleville mm. sopimuksen täytäntöönpanemiseksi sekä palvelujen myynnin toteuttamista varten. Lisäksi rekisteritiedot siirretään em. määritellylle henkilötietojen käsittelijälle.

  1. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Rekisteristä ei siirretä tietoja EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

  1. Rekisterin suojauksen periaatteet

Tietoja säilytetään teknisesti suojattuina. Fyysinen pääsy tietoihin on estetty kulunvalvonnan sekä muiden, tarpeellisten turvatoimien avulla. Käyttöoikeudet asiakasrekisteriin annetaan rekisterinpitäjän työntekijöille siinä laajuudessa kuin kunkin työtehtävät sitä edellyttävät ja katsotaan tarpeenmukaiseksi. Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.

Rekisteriä ylläpidetään rekisterinpitäjän tiloissa tietoteknisillä laitteilla ja järjestelmillä, joissa on asian- ja ajanmukaiset tieto- ja tietoturvatekniset suojausjärjestelmät.

  1. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää rekisterinpitäjältä pääsy häntä itseään koskeviin henkilötietoihin sekä pyytää ko. tietojen oikaisemista, poistamista taikka käsittelyn rajoittamista tai vastustaa käsittelyä tai profilointia, mikäli rekisterinpitäjällä ei ole perusteltua syytä tätä vastustaa esimerkiksi rekisterinpitäjän sopimuksen toteuttamista varten tai muutoin oikeutetun edun turvaamiseksi. Lisäksi rekisteröidyllä on oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa itseään koskevat rekisteritiedot ja tarvittaessa saada korjattua hänestä rekisterissä olevat tiedot.

Rekisteröidyn oikeudet tulee toteuttaa kirjallisena rekisterinpitäjälle ja siten, että rekisterinpitäjä varmasti voi varmistua rekisteröidyn henkilöllisyydestä oikeuksiensa toteuttamiseen.

Siltä osin kuin henkilötietojen käsittely perustuu rekisteröidyn suostumukseen, oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa tämän vaikuttamatta suostumuksen perusteella ennen sen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen.

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus henkilötiedon käsittelystä valvontaviranomaiselle.

  1. Tiedon korjaaminen sekä muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterinpitäjä poistaa, oikaisee tai täydentää oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn perustellusta vaatimuksesta rekisterissä olevan virheellisen, puutteellisen tai vanhentuneen tiedon ilman aiheetonta viivytystä.

Rekisteröidyn tulee tehdä oikaisupyyntö kirjallisesti. Pyyntö tulee yksilöidä ja perustella, mitä tietoa vaaditaan korjattavaksi, mikä on asiakkaan mielestä oikea tieto ja millä tavoin korjaus pyydetään tekemään.

Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä koskevia tietoja suoramainontaa sekä sähköistä suoramarkkinointia varten.