Cilla’s Helsinki Oy (y-tunnus 3257807-7) on kokonaan suomalainen yritys ja myy verkkokaupan tuotteita Suomessa. Tuotteet pakataan ja postitetaan mahdollisimman pian, viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Lähetämme sinulle viestiä toimituksen etenemisestä. Toimitus on lähimpään Postin noutopisteeseen. Voit myös tilata tuotteita kotiin kuljetuksella.
- Pikkupaketti 4,20€
- Paketti 8,50€
- Erikoiskäsiteltävä tuote 16,00€
- Painava paketti 19,90€
- Kotiinkuljetus 14,00€
- Yli 120€ tilauksiin ilmainen toimitus
Voit halutessasi myös noutaa lähetyksen kivijalkaliikkeistämme Helsingistä. Tarkastathan aukioloaikamme verkkosivuston etusivulta. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, kun tilauksesi on valmiina noudettavaksi. Pyydämme sinua noutamaan lähetyksesi viikon kuluessa sähköposti-ilmotuksen saapumisesta. .
Cilla’s on suomalainen yritys, mihin kuuluu myös kivijalkaliike sekä Cilla’s tuotemerkki. Yrityksen yhteystiedot ovat: Cilla’s Helsinki Oy, Lönnrotinkatu 39, 00180 Helsinki.
Maksaminen verkkokaupassa
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat korttimaksut (Visa, Mastercard ja American Experess), verkkopankkimaksut (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki), mobiilimaksutavat ( ApplePay, Pivo, MobilePay ja Siirto) sekä laskumaksutavat ( Walley, Jousto ja OP Lasku) – kaikki yhtä turvallisia!
Lisätietoja maksutapakohtaisista ehdoista löytyy täältä: paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Verkkokaupan palautukset ja reklamaatiot
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Hintamerkintöjen ja tuoteohjeiden tulee olla kiinnitettyinä tuotteisiin. Tuote tulee pakata huolelliseti alkuperäisiin pakkausmateriaaleihin. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita, kuten alushousuja, sukkahousuja ja sukkia.
Toivomme mahdollisimman nopeasti tapahtuvia palautuksia, että saamme tuotteet nopeasti myyntiin.
Veloitamme palautuksista 6€ suuruisen postikulun osuuden. Pyydämme sinua olemaan palautuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@cillas.fi, josta saat lisäohjeet palautusta varten. Vähennämme postikulun osuuden suorituksesi palautuksen yhteydessä. Maksun palautus tapahtuu maksunvälittäjä Paytrailin kautta 14 vrk:n kuluessa tuotteen saapumisesta meille.
Mahdollisessa reklamaatiotilanteessa pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme: info@cillas.fi tai 0456687454. Vastaamme puheluihin kivijalkaliikkeen aukioloaikoina. Tarkastathan aukioloaikamme verkkosivuston etusivulta.
Postista noutamatta jätetyt lähetykset
Huolehdithan paketin noutamisesta Postin antaman aikataulun mukaisesti. Veloitamme posti- ja käsittelykuluja 25€ noutamatta jätetyistä lähetyksistä.
Erimielisyystilanteiden ratkaiseminen
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
http://ec.europa.eu/odr
Ota yhteyttä
Lisätietoja tuotteista tai vastauksia kysymyksiisi saat laittamalla meille sähköpostia info@cillas.fi tai soittamalla 0456687454. Autamme sinua mielellämme.
Cilla’s tuotteet löytyvät myös Cilla’s kivijalkakaupasta:
Cilla’s Lönnrotinkatu 39 00180 Helsinki
Avoinna: tarkastathan aukioloaikamme verkkosivuston etusivulta.
Asiaskasrekisterin tietosuojaseloste
- Rekisterinpitäjä
Nimi Cilla´s Helsinki Oy
Katuosoite Lönnrotinkatu 39
Postitoimipaikka 00180 Helsinki
Kotisivu www.cillas.fi
- Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Nimi Cilla Stenbäck
Sähköposti cilla@cillas.fi
- Rekisterin nimi
Cilla´s Helsinki Oy asiakasrekisteri.
- Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja oikeusperuste
Henkilötietoja käsitellään:
- Rekisterinpitäjän, rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan ja rekisteröidyn välisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi
- Palvelujen myynnissä, markkinoinnissa ja suoramarkkinoinnissa
- Asiakassuhteiden ylläpitämisessä, hoitamisessa ja kehittämisessä
- Tilauksien hallinta ja käsittely
- Rekisteröidyn cillas.fi -palveluun rekisteröitymisen yhteydessä antaman suostumuksen perusteella asiakkuuden hoitamiseen ja mahdollistamiseen.
Tietoja voidaan lisäksi käyttää rekisterinpitäjän muissa omissa rekistereissä sekä oman toiminnan suunnittelu-, tilastointi sekä kehittämistarpeissa. Rekisterissä käsiteltäviä tietoja voidaan käyttää myös profilointiin ja markkinointi-/asiakasviestinnän kohdentamiseen rekisteröityä kiinnostavaksi.
- Rekisterin henkilöryhmät sekä tietosisältö
Henkilöryhmät, joiden tietoja voidaan käsitellä ovat rekisterinpitäjään sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevat cillas.fi -palvelun käyttäjät.
Rekisteriin kerätään ja talletetaan rekisteröidystä seuraavat henkilötiedot:
- etu- ja sukunimi
- yhteystiedot (mm. osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
- asiointitiedot
- Henkilötietojen säilytysaika
Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeen rekisterinpitäjän, rekisteröidyn sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan sopimuksen täytäntöönpanemiseksi ja sopimuksesta mahdollisesti aiheutuvista velvoitteista vastaamiseksi sekä lisäksi rekisteröidyn asiakkuuden hoitamiseksi.
Tiedot poistetaan, kun niiden em. säilytysaika on päättynyt.
- Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin talletettavat tiedot saadaan rekisterinpitäjän omasta toiminnasta sekä rekisteröidyiltä itseltään mm. rekisteröintien sekä tilaus, maksu- ja palvelutapahtumien yhteydessä. Rekisteriä päivitetään rekisteröidyiltä eri vaiheissa saaduilla tiedoilla.
Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös maksullisista osoiterekistereistä ja muista vastaavista rekistereistä.
- Tietojen säännönmukaiset luovutukset
Asiakkuusrekisteristä voidaan luovuttaa henkilötietoja voimassaolevan lain sallimissa rajoissa rekisterinpitäjän yhteistyökumppaneille sekä asiakassuhteessa oleville mm. sopimuksen täytäntöönpanemiseksi sekä palvelujen myynnin toteuttamista varten. Lisäksi rekisteritiedot siirretään em. määritellylle henkilötietojen käsittelijälle.
- Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Rekisteristä ei siirretä tietoja EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.
- Rekisterin suojauksen periaatteet
Tietoja säilytetään teknisesti suojattuina. Fyysinen pääsy tietoihin on estetty kulunvalvonnan sekä muiden, tarpeellisten turvatoimien avulla. Käyttöoikeudet asiakasrekisteriin annetaan rekisterinpitäjän työntekijöille siinä laajuudessa kuin kunkin työtehtävät sitä edellyttävät ja katsotaan tarpeenmukaiseksi. Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.
Rekisteriä ylläpidetään rekisterinpitäjän tiloissa tietoteknisillä laitteilla ja järjestelmillä, joissa on asian- ja ajanmukaiset tieto- ja tietoturvatekniset suojausjärjestelmät.
- Rekisteröidyn oikeudet
Rekisteröidyllä on oikeus pyytää rekisterinpitäjältä pääsy häntä itseään koskeviin henkilötietoihin sekä pyytää ko. tietojen oikaisemista, poistamista taikka käsittelyn rajoittamista tai vastustaa käsittelyä tai profilointia, mikäli rekisterinpitäjällä ei ole perusteltua syytä tätä vastustaa esimerkiksi rekisterinpitäjän sopimuksen toteuttamista varten tai muutoin oikeutetun edun turvaamiseksi. Lisäksi rekisteröidyllä on oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa itseään koskevat rekisteritiedot ja tarvittaessa saada korjattua hänestä rekisterissä olevat tiedot.
Rekisteröidyn oikeudet tulee toteuttaa kirjallisena rekisterinpitäjälle ja siten, että rekisterinpitäjä varmasti voi varmistua rekisteröidyn henkilöllisyydestä oikeuksiensa toteuttamiseen.
Siltä osin kuin henkilötietojen käsittely perustuu rekisteröidyn suostumukseen, oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa tämän vaikuttamatta suostumuksen perusteella ennen sen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen.
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus henkilötiedon käsittelystä valvontaviranomaiselle.
- Tiedon korjaaminen sekä muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterinpitäjä poistaa, oikaisee tai täydentää oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn perustellusta vaatimuksesta rekisterissä olevan virheellisen, puutteellisen tai vanhentuneen tiedon ilman aiheetonta viivytystä.
Rekisteröidyn tulee tehdä oikaisupyyntö kirjallisesti. Pyyntö tulee yksilöidä ja perustella, mitä tietoa vaaditaan korjattavaksi, mikä on asiakkaan mielestä oikea tieto ja millä tavoin korjaus pyydetään tekemään.
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä koskevia tietoja suoramainontaa sekä sähköistä suoramarkkinointia varten.